Prijavi se | Registruj se | Marketing | Kontakt |
Header

Pokrenut portal "MyOpel.rs"

Datum: 23.05.2014 • Pošalji komentar • Pogledano: 70

Ocenite članak

 

Srbija je deseta zemlja u Evropi u kojoj je pokrenut Opelov postprodajni ABC program o prikupljanju, upravljanju, konverziji i zadržavanju što je moguće većeg broja potencijalnih klijenata postprodaje. Suština projekta je shvatiti i ceniti vrednost svakog klijenta tokom životnog veka jednog vozila, a ne samo u trenutku kupovine.

Kako je naglasio direktor Opela, gospodin Dragan Nenadović, Opel je u Srbiji ranije pokrenuo niz aktivnosti kada je postprodaja u pitanju: "Service 4+" - servisni program namenjen vozilima starijim od 4 godine po izuzetno povoljnim cenama, zatim produžena garancija i pomoć na putu, kao i produženje servisnog intervala na 30.000km. "Posebno sam ponosan što je Srbija ušla u prvih deset zemalja kada je u pitanju ABC program, jer on predstavlja nejveći postprodajni projekat koji je Opel ikada lansirao.", naglasio je gospodin Nenadović.

myopel rs


MyOpel potral, kao sastavni deo ABC programa, donosi na Internet sve prednosti Opelovog originalnog servisa. Cilj portala je da olakša zakazivanje servisa kako za klijenta, tako i za Opel dilera. MyOpel portal između ostalog nudi:

  • Onlajn zahtev za servisiranje: zakazivanje servisa putem interneta.
  • Lokator dilera: izbor najbližeg dilera i/ili dilera koji nudi sve što je potrebno.
  • Profil Vašeg Opela: sadrži bitne podatke o automobilu kao i servisnu istoriju.
  • Podsetnik za servis
  • Bilten sa vestima i ponudama iz Opela.
  • Personalizovanu ponudu za svakog klijenta, kao i atraktivne popuste uz dodatnu opremu i servis
Tagovi

opel, postprodaja